Glass i stora lass

Det finns fortfarande snor kvar om någon vill ha, lite feber också men då får ni skynda er för den är snart slut!
Mobilen har gått varm nu på morgonen, sms på sms och det har ringt flera gånger! Det är inget jag lider av, jag gillar att prata, hehe. Mormor var en av dom som ringde, hon frågade om jag hade plats i frysen för lite glass. Klart jag har plats för glass, det finns alltid plats för det. Speciellt eftersom det var lite nya sorter som ska komma ut i affärerna snart(hon jobbar på GB så då har hon ju lite förtur, därmed har jag också lite förtur eftersom hon brukar dela med sig snäll som hon är;)hihi).

Nu ska jag kolla på det nya andra avenyn avsnittet som kom ut idag. Undra om man inte ska få veta vem det var som våldtog Liv snart? Jag tror att det var Kim faktiskt, han var ju lite bäng på kvällen när det hände!
Efter det ska jag kolla på paradise hotel från säsongen när Natacha Peyre var med. Dom har börjat lägga ut ett avsnitt varje vardag klockan tolv på tv4.se och har man inget bättre för sig om dagarna så kan man ju kolla på det!;)


Kommentarer
Postat av: Tessa.

GE MIG GLASS!!!!!!!!!!!

2010-03-10 @ 18:10:29
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0