Happy Birthday

Idag är det min födelsedag och jag fyller hela 20 år, grattis till mig! Telefonen har gått varm här hela dagen och jag har en känsla av att det inte är slut än. Igår kom vi hem till kära stan igen, Simon kom med bussen till köpingen i fredags så vi spenderade helgen där.
Töjvert sov här i natt så vi låg vakna halva natten och pratade om allt man kan tänka sig. Hon fick ta Simons plats i sängen och han fick sova på madrass i vardagsrummet. Mest för att han skulle upp tidigt och jobba så han inte skulle väcka oss men lite för att låta oss prata på bäst vi ville, haha.
Nu på morgonen så har jag hjälpt till och sminkat Tovis för hon ska iväg på kryssning med sin klass idag, sånt är kul!(att sminka folk alltså) jag brukar tjata på Simon att jag ska få sminka honom men han har hitills inte gått med på det, men en vacker dag, då jävlar! Eftersom att han har sparat ut så långt hår nu också så skulle man ju kunna tvinga på honom att få en nice frilla, haha.

Värsta fina vädret är det idag också. Jag vill gå ut och gå låååångt och vara ute hela dagen men det går inte för vagnen blev kvar i Malmköping för vi fick inte plats med den i bilen när vi skulle hem. Men jag ska åka tillbaka och hämta den i morgon så vi får väl hoppas att vädret håller i sig tills dess.

Nu duschen!

Kommentarer
Postat av: caroline

grattis :)

2010-03-22 @ 13:18:23
URL: http://bbbborg.blogg.se/
Postat av: Tessa.

GRATTIS BABY!! <3

2010-03-22 @ 19:24:07
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Jonna & Luddebus

Grattis i efterskott! :D

2010-03-24 @ 17:57:20
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0