killer

Spännande kväll, jag ligger på soffan med datorn på magen och lyssnar (motvilligt) på grannarna när dom har lite trevligt he..! I lördags fick jag veta att bruden där inne är kompis med Elin som ingår i gänget "heimann och dom"! Hon hade sagt att dom tyckte att vi var stökiga och spelade massa musik hela tiden, det skiter jag i! Jag tänker inte sitta tyst som en mus i mitt eget hem bara för det. Lite sånt får man tåla om man bor i en lägenhet, sålänge man inte gör det mitt i natten varje dag vill säga och det gör vi ju inte. Som svar sa jag att dom k**llar skit högt hela tiden, så nu är det väl bara att vänta och se om dom blir tystare eller ännu värre när dom får veta det, haha! Det ska bli mysigt sen i sommar när man ska hänga ute på ballen, deras ligger typ 20 centimeter ifrån våran, så det kommer väl sluta med att vi blir bästisar alla fyra, plus Melle.
Nu ska jag kolla på ett par avsnitt SATC medans jag väntar på att Simpan kommer hem från hockeyträningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0