Skotjuv!

Lillgrabben tar kål på mig!Han kan inte låta min skor vara i fred. Jag blir sur, fast ändå kan jag inte låta bli att fnissa lite och tycka att han är toksöt när han sitter där i en stor hög med massa högklackade skor. Tur att jag bara har typ en tiondel av alla skor framme, haha. Han kanske ska ha en massa skor precis som sin mor när han blir äldre, han har redan samlat på sig 5-6 par och kan inte ens gå än! Simons skosamling är inte så dålig den heller så jag antar att båda får skulden för det, haha!


Såhär ser det ut i hallen just nu, skooojit och städa undan det typ fem gånger om dagen! Efter en liten stund så kan man hitta skor i varenda rum i hela lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0