Snälla rara

Undra jag om det är någon som har stoppat snällpiller i Melwins mat, inte för att han brukar vara dum annars men han har varit lite extra snäll idag. Han kanske tyckte att han skulle vara lite lugn nu när jag är sjuk. Jag mår för övrigt sämre idag än igår, buhu! Han har sovit ordentligt och när han har varit vaken har han bara suttit på golvet och lekt med sina leksaker(läs en tomflaska, strumpan från ena foten och nappflaskskorken, han är inte så intresserad av sina "riktiga" leksaker). Nu har jag precis lagt honom för en liten tupplur och han ligger därinne och skrattar högt för sig själv, haha. Han brukar göra det ibland när han ligger i sängen och ska sova, inte vet jag varför men om han har roligt så är ju det bra, hehe.

Igår var vi ju iväg och kollade på lägenheten som jag skrev om förut. Den var inte så bra som jag trodde, köket var skitfint men resten var väl inget att hurra för. Sovrummen var vääääldigt små, så vi skulle typ precis få plats med sängen och inget mer. Killen som bodde där nu berättad om alla för och nackdelar som han kände över lägenheten och nackdelarna övervägde fördelarna ganska stort. Så vi ska nog ta och strunta i den och hoppas på nästa lägenhet. Jag tror vi får veta i morgon om vi får komma och kolla på den eller inte, fortsätt att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0