Snorkungen

Alltså fyfan!Jag har blivit sjuk igen, jag orkar inte med det längre. Ligger här på soffan med datorn på magen(förlåt för att jag har dragit i sladdarna älskling!) och försöker andas men det går inte så bra, snoret är lite i vägen liksom. Simon och Melle är hemma hos Simons farmor som fyller år, så jag har det lugnt och skönt här hemma alldeles ensam. Om det inte vore för att vi ska iväg och kolla på längenheten ikväll så skulle jag inte ha rört en fena idag, men jag kände att en dusch kanske inte skulle skada, så nu luktar jag gott iallafall(även om jag inte känner det själv,haha).

I fredags var tovert här hela dagen, vi var på stan ett tag och resten av tiden pratade vi strunt och lagade mat. Jag fick med mig lite smått och gott hem från stan, som ett par nya skor tex men dom får ni se senare för nu ska jag kolla på film och fortsätta ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Ja, alla små bebiskläder är extra söta :D Det är synd att bebisarna ska bli så stora sedan och använda vuxenkläder sedan hihi :D

2010-03-07 @ 14:44:27
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0