Fem år senare..

Är det här världens längsta dag eller? Tiden går såååå långsamt! Tårtorna är näst intill klara nu, det blir najs. Synd bara att jag har tusen saker till att göra innan jag kan gå och lägga mig ikväll. Jag öppnade balkong dörren och satt en liten stund(typ tre min) i solen, nu är jag helt röd i fejjan, snygg tjej! Det vart varmt i skallen också, jag är ju inte van med mörkt hår på sommarn, inte för att det är sommar än, men solen lyser ju iallafall. Tänk bara hur varmt det kommer bli i huvet när den riktiga sommaren kommer och man ska vara ute, fyfan hjärnan kommer smälta.
Lika bra att fortsätta städa lite nu när Melle har tagit en nap, jag vill ju inte vara uppe hela natten!

 Very very old pic!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: tove

i mitt rum,när vi var negrer och vithåriga...

2010-03-16 @ 22:39:50
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, min kompis har nämligen klippt sig jättekort. Skulle vara kul om du gick in på min blogg och kommenterade om du dissar eller hissar hans nya frisyr :).

Här har du direkt länken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/march/hiss-eller-diss.html



Tack så hemskt mycket! :D

2010-03-16 @ 23:29:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0