Tröttis

Tjenare folket! Fan vad trött jag är! Den här veckan är jag hemma hos min mamma och pappa i köpingen och hälsar på. Idag har jag varit med på pappas jobb och hälsat på/hjälpt till lite grann. Som den kakelmästare jag är så måste man ju ställa upp och visa lite tips och trix;)Haha Efter det åkte vi hem och då blev jag mästerkock och bjöd på middag, det blev kycklingwok. Förutom det så har jag inte hunnit med så mycket mer, gosat med Melleplutt och pratat med Älsklingen i telefon ett par gånger. Han jobbar ju så han blev kvar hemma i stan. Det har bara gått två dagar sen vi sågs sist men jag saknar honom redan! Hur ska det gå?jag som ska vara kvar här ett par dagar till hade jag tänkt. Nu ska lillkillen gå och sova, jag också snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0