Happy

Fyfan vad trött jag är, känner mig helt borta i bollen! Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa mig för hon ska hjälpa mig att fixa föräldrapenningen, jag måste begära flera dagar för det går ut nu i mars. När man gör det från internet så måste man ha såhär ID eller vad det heter och jag har mitt på datorn hemma hos dom så det måste fixas där.

Paus...pratar med mamma nu!

Sådär ja nu är det fixat och klart.
Egentligen skulle jag och Melle ha åkt bort till öppna förskolan idag, men han var så trött så han somnade innan vi hann komma iväg så det får bli nästa vecka istället.
Stackars tanten som var här igår!Hon kom tillbaka lite senare och frågade om hon hade tappat sina nycklar här för hittade dom inte och kom inte in hemma i lägenheten. Hon var helt till sig och visste inte vad hon skulle göra. Jag tyckte så synd om henne och frågade om hon inte ville låna telefonen och ringa till någon eller så. Men hon svara att hon inte kunde något nummer till någon. Jag hoppas att hon fick tag på någon sen tillslut så att hon fick komma hem.
Nu har Mellemus vaknat så nu ska jag springa in och busa lite med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0