Blackhead

Tjenare! Dagen började bra, sen blev den mindre bra och sen så blev den bra igen och jag hoppas att den fortsätter att vara bra. Att den började bra var bara för att jaa, jag vaknade på den glada sidan helt enkelt. Sen blev den dålig för att jag ringde till lägenhetskillen för vi skulle ju få komma och titta idag, men han sa att han inte kunde och att vi skulle få komma på söndag istället. Jaa det gör väl inte så mycket tänkte jag först men sen sa han att det var flera stycken till som hade ringt efter mig så då skulle alla få komma samtidigt istället. Det innebär att den som ringer först sen på måndagen kommer få den. OOOOORÄTTVIST! Jag ringde ju först då borde ju vi får första tjing eller hur?Så nu sitter jag här och tänker "ska man säga att vi ska ha den ändå utan att titta på den först?". För det känns typ som om den kommer att vara jättebra och då vill man ju inte gå miste om den. Men tänkt om jag ringer och säger att vi vill ha den och så går vi och kollar på den sen och då kanske den ser ut som skit. Tankarna eldar upp min hjärna!
Sen vart dagen bättre iallfall och det var för att pappa och hans mate(jobbarkompis) kom hit en sväng och käka lunch. Om ett par timmar kommer Tessa hit för att hälsa på också, så det kanske håller mitt humör uppe!;)




Nya hårfärgen! Fast den ser typ blåsvart ut på bilderna, det är den inte i verkligheten!
När pappa kom hit sa han "vad mörkhårig du ser ut" jag svara att jag hade färgat håret då sa han "jaha, du ser blek ut, jag gillar inte svart hår" hahaha! Jag bara skrattade tillbaka för jag visste att han skulle säga så!:P

Kommentarer
Postat av: Tove

fett snygggttt!!

2010-03-04 @ 17:53:58
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com
Postat av: Jeja

Me like it! :D

2010-03-04 @ 22:52:46
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0