Nytt husdjur!

Någon som vill ha lite snor?Isåfall är det bara att komma hit och hämta, jag har nämligen en del över. Idag har jag inte gjort mer än vad jag har varit tvungen till och det har väl typ varit att byta blöja, mata Melle och stoppa honom från att äta upp jorden från mina blommor som han har fått pippi på. Han har inte varit fullt så lugn idag som han var igår, utan har varit runt i hela lägenheten och tallat på det mesta, skönt att ett litet nej har räckt för att få honom att gå därifrån så att jag har sluppit att springa och titta till honom hela tiden. Han börjar bli riktigt duktig på att lyssna och göra som man säger nu, förutom när det gäller vissa saker som är lite extra svåra att låta bli, som jord och blommor tex.

Jag kom på nu att jag har glömt bort att berätta att Melwin har fått ett husdjur, han fick den av Simons farfar och hans lady. Vi har döpt den till Shaun efter ett barnprogram som vi brukar kolla på ibland.

 Fåret Shaun!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

HAHAHAHA vilket jäkla får :D! Jo, men när hade ni tänkt fira under dagen? Vi ska iväg på husvisning halv fem här i västerås, så om vi kan komma runt tolv-ett kanske? Ni får bestämma! <3

2010-03-09 @ 16:51:26
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHAHA VILKET JÄKLA MONSTER :D:D

2010-03-09 @ 19:48:51
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com
Postat av: Jeja

haha barnkanalen. och fåret shaun! :D jag älskar de programmet!

2010-03-11 @ 22:29:13
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0