Värme here I come!

I slutet på maj ska vi åka utomland, vi ska till Mallorca och vara borta en vecka. Det ska bli liiite skönt!
Jaaaa-aaa det var väl allt för den här dagen då, nu ska jag sitta i soffan och försöka att andas lite. Jag är så mätt från alla våfflor som jag har ätit ikväll så jag orkar knappt röra mig. Om en halvtimme börjar Vampire diaries, gissa om jag kommer sitta klistrad! Både jag och Simpan har fastnat helt och hållet för det, så mellan 8-9 på torsdagar är vi ej kontaktbara, inte ens för varandra. Om den ena säger någonting svarar den andra efter typ fem minuter "vaaaaa?", Haha!

Sist jag var utomlands!Töjvert(som tydligen tycker att hon är tjock, därav rutan) och så jag och Pontus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0