Yää

Filmen igår var som jag trodde, bra och sorglig!Kanske inte sorglig på samma nivå som The Notebook, inte enligt mig iallafall men den var bra! Idag har jag färgat my hair, mamma och Tessa ni kan ta det lugnt och andas ut, det blev inte blondt som jag först hade tänk. Det blev tvärtom, typ svart..nästa iallafall! Jag vill ha det svart, men jag vet inte riktigt om jag vågar ta en svart färg för att det blir ju lätt så att man ser typ död ut om man inte passar i det, haha. Så jag tog en mörkbrun färg istället så att det nästan blev svart. Nu har jag iallafall fläckar lite överallt i ansiktet och på halsen från färgen, snyyyggt! Det går inte så smidigt att färga det själv så det blir lite extra kladd, men det är sånt jag får leva med nu när jag inte har någon här i stan som jag vågar låta röra mitt hår.
Inom en snar framtid måste jag fan klippa mig, det är över tre år sen så det börjar bli dags nu, hehe! Men jag vet inte vart jag ska gå, tänk om det blir fel, då kommer jag sitta kvar där och grina tills det växer ut igen, haha!

I morse skickade jag iväg en intresseanmälan på en till lägenhet, fan dom bara ramlar in nu helt plötsligt. Den ligger några hundra meter härifrån så det är ju rätt lagom, fast den andra lägenheten som vi ska kolla på i morgon ligger bara några hus härifrån så det är också nära. Hoppas hoppas hoppas...

Mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0