20100503

Jag ligger här på rygg i soffan med datorn på magen och försöker vila lite, det går inte så bra. Det skulle nog gå lättare om jag tog bort datorn och blundade istället. Jag har precis hällt i mig en liter vatten, jag är fortfarande törstig! Idag känner jag mig inte på topp. Varannan minut kliar jag mig i ögonen och när jag inte gör det så drar jag upp ett par kilo snor i hjärnan eller så hostar jag tills jag inte får någon luft, sen ska vi inte glömma bort halsen som gör ont. Jag vet inte om jag är sjuk på riktigt eller om det är pollenallergin, det kanske är båda två.
För att inte vara allt för negativ så hade jag en kanon helg som innehöll det mesta som jag tycker om.

Jag kanske skulle passa på att sova en liten stund nu medans Melle ligger och snarkar inne i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Du får räkna med att jag kommer våldgästa dig många gånger under sommaren hihi :D

2010-05-04 @ 10:46:37
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0