27 Maj

Godmorgon! Jag dog typ igår..eller nästan iallafall. Jag och Melle var ute och tog en kort promenad igår och så helt plötsligt började jag må skitkonstigt. Så det blev raka vägen hem och när vi kom in genom dörren blev det svart för ögonen och det snurrade massor och det kändes som om hela magen hade vänt sig ut och in. Jag kastade mig på soffan och fick ligga helt stilla och blunda, efter ett tag kändes det liiiiite lite bättre så jag reste mig upp för att stoppa ner Melle i sängen som skulle sova middag och då blev det värre igen. Sen fick jag ligga på soffan resten av kvällen för jag klarade inte av att ens sitta upp. Jag trodde nästan att jag skulle dö där ett tag men jag klarade mig.
Idag däremot mår jag bara bra! Fast det bli nog inga större ansträngningar då kanske det kommer tillbaka igen.
Jag och Simpan ska bara hjälpas åt att städa när han kommer hem från jobbet så vi har det fint här när vi kommer hem från utlandet. Nu ska jag kila ut till köket och fixa lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0