Alfons

Åååh vad tiden går långsamt idag! Jag har egentligen massor att göra men bara för att dagen har varit så lång så skjuter jag upp allt jag ska göra för jag tänker alltid "jag hinner göra det sen". Fast jag fattar ju att jag inte kommer hinna med allt och att jag kommer få stressa som en galning senare. Ändå sitter jag här och gör ingenting, det är ju rätt korkat faktiskt. Vad som är ännu mer korkat är ju att jag inte stänger ner det här och gör det jag ska istället för att sitta kvar här och skriva massa ovettiga saker.
Såå NU ska jag stänga ner och börja göra allt viktigt....eller jag ska göra det snart, jag ska bara sätta på lite musik först. Plus att jag kommer bli kvar bland musiken ett tag, men sen så då ska jag börja fixa!

Jag är en riktig Alfons "jag ska bara"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0