Dr Tand

Jag har blivit en kidnappare! Jag har kidnappat iprenmannen och några av hans vänner. En och en tar jag dom ifrån varandra och äter upp dom, allt för att underhålla min stackars visdomstand! Jag har även en partner in crime, Melwin! Han har dödat ett par stycken han också. Fast inte för att underhålla någon tand utan för en massa feber. Tyvärr är det ju farligt att äta för många av dom så jag har precis ringt till dr tand för att se om han kan hjälpa mig med tanden istället, nu måste jag bara vänta på att han ska ringa upp mig.

Under tiden jag väntar så tänkte jag köra igenom ett träningspass, färga håret och sy in ett par jeans! Sen om jag hinner så har jag tusen saker till som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0