Face down

Godmorgon fredag! Jag är JÄTTEhungrig men jag har JÄTTEJÄTTEont i visdomstanden så jag kan inte äta. Stackars mig, buhu. Jag har nyss stoppat i mig en tablett så det kanske blir bättre om ett tag så jag kan få i mig någonting så jag orkar med att träna sen när Töjvert kommer hit.
Egentligen har jag lust att träna här hemma innan men jag vet inte då kanske jag inte orkar med att träna sen. Har hittat ett "belly dance" träningspass som är skitkul! I början kändes det skitlarvigt och jag stog typ och skrattade åt mig själv men efter ett tag när det blev mer jobbigt så började jag ta det på allvar, jag fick tillochmed träningsvärk efteråt. Det trodde jag aldrig att jag skulle få av något sånt, det var mycket jobbigare än vad man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0