lullaby

Kul kväll. Simpan har somnat på soffan, Melle har nyss lagt sig och jag gör inte mycket alls. Jag är fruktansvärt rastlös, det kliar i hela kroppen typ. Jag tror att jag har gått typ två kilometer idag, bara här inne i lägenheten alltså. Melle ska hålla mig i handen hela tiden och gå fram och tillbaka genom lägenheten. Det är ju roligt..he..he!

I morgon kommer Tovan hit några timmar, jag har tvingat henne att vi ska ta en PW, fast det var inte så svårt hon gav med sig lättare än jag trodde, haha. Jag kanske skulle passa på att ta en promenad nu när alla andra ändå ligger och sover.

Kommentarer
Postat av: Tove

imorgon smäller det, säger vi ;) ni är allt för söta ni två !<3

2010-05-20 @ 20:44:21
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0