New homies

Håller på att städa lite här hemma, fast inte dammsuga-tvätta-golv-städa utan bara plocka undan städa. Jag tänkte städa på riktigt nästa vecka istället för då åker vi ju utomlands på fredagen. Det är ju alltid skönt att ha det fint när man kommer hem. Så om jag städar idag måste jag ändå göra det igen nästa vecka, då kan jag lika gärna vänta.
Jag kom på när jag skulle ställa alla skor till rätta att jag inte visade dom nya skorna som fick följa med mig hem förra veckan. Så jag tänkte göra det nu!

Perfekta sommar skor!


På tal om skor så för ett par dagarn sen när jag skulle rota i en låda efter ett par skräp skor som jag skulle ha när jag är ute och leker med Melle så hittade jag flera par skor med prislapp och allt kvar. Helt oanvända som jag inte ens kom ihåg att jag hade. Då blir man ju rätt glad.
Nu ska jag fortsätta städa innan Simpan kommer hem så att han ser vilken duktig hemmafru jag är, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0