Packar

Fyfan! Håller på att packar resväskan nu, det kan ju vara någonting av det tråkigaste som finns. Fast det är nog snäppet tråkigare att packa upp den sen när man kommer hem. Sak samma inget av det är roligt iallafall.
Både min och Simpans väskor är typ fulla nu, inte bra! Vi har fortfarande massa saker som ska med. Melwin får ju inte ha en egen väska med sig(inte ens ett handbagage) så det blir ju lite trångt om man säger så. Jag tycker att det är dåligt att han inte får ha det för det är ju typ han som måste ha mest saker med sig.
Fast någonting som är bra är ju att det är dåligt väder här i Sverige nu(egoist?Jaaadåå) för då känns det ju bättre att åka bort till värmen, haha!
Neej, nu har jag inte tid att sitta här längre! Måste ju hinna klart med allt så dom inte åker utan mig sen!;O

Kommentarer
Postat av: Tove

DÖ INTE, bli inte brun, tappa inte bort melwin, och jag kommer sakna er :D puss puss <3

2010-05-28 @ 14:45:21
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0