Retard Tove

Onsdag idag, bara två dagar kvar tills vi flyger iväg till värmen. Tänkte bara säga det ifall någon skulle råka vara intresserad. Troligtvis är det bara jag själv, haha!

Igår kväll sprang tiden iväg och vi råkade lägga Melwin en halvtimme senare än vad vi brukar, det resulterade i att han vaknade två timmar tidigare än vanligt i morse. Varför blir det så för? Om jag lägger mig senare på kvällen så vill jag ju sova längre på morgonen men med Melle är det tvärtom. Så när vi hade gått upp och han hade fått frulle så satte jag på barnkanalen, då sätter han sig alltid på golvet framför tvn helt prickstilla och glor på barnprogrammen, då kunde jag passa på att småsova lite på soffan under tiden, liiite skönt.

Oj, klockan börjar bli mycket ser jag nu. Måste skutta in i duschen för om en timme kommer Tåvis hit. Jag har väldigt många smeknamn på henne kom jag och tänka på nu, haha! Min pappa har också ett smeknamn på henne, han kallar henne för "Retard Tove"!Haha, Fast det är ju inte på allvar...eeeller?Haha nej jag skoja bara!
NU måste jag kila vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0