Svart ska det va!

Godmorgon godmorgon! Gick upp klockan sex idag:O Så jag och Melle var ju redan uppe när Simon skulle iväg till jobbet. Det har nog aldrig hänt förut. Jag får nog ta mig en tupplur om jag ska orka med kvällens firande av Elin som fyller idag, Grattis!
Jag sitter och väntar på att klockan ska gå för om en timme eller två kommer Töjvert hit på besök. Medans jag väntar hade jag tänk måla naglarna, fast jag har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag ska ta.

För ett par dagar sen insåg jag hur fruktansvärt nöjd jag är med mitt hår just nu. Det var länge sen jag var det, typ när jag gick i nian kanske?haha Då hade jag i princip vitt hår. Jag kommer ihåg en gång när jag och Tove var ute och gick(hon hade också vitt hår) och så mötte vi två gamla gubbar som pratade rätt högt med varandra. Den ena sa "här kommer det två sköna damer" sen gick det en liten stund och vi kom närmre gubbarna och då sa den andra "neee, det är ju två vithåriga BARN!" hahaha som vi skrattade då!
Nu har jag ju iallafall motsattsen till vitt, alltså svart och jag trivs bättre än någonsin!






Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

du är SKITSNYGG i håret! Sådär ska du se ut :)

2010-05-12 @ 12:31:43
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0