Dear John

Godmorgon alla pigga och glada! Vi kom hem strax efter tre igår, somnade kanske vid fyra-halvfem och vaknade vid sju. Jag fattar inte att jag alltid vaknar så jäkla tidigt dagen efter, det går verkligen inte att sova. Simpan däremot brukar bli kvar i sängen halva dagen typ.
Det var skitkul igår! Vi fick massa god mat och det var prat, skratt och massa trevligheter. När alla veklingar hade dragit hem och det bara var jag, simpan, madde, elin och kämäräien kvar blev det dans och sång för fulla muggar. Jag kom att tänka på igår att det nästan alltid är samma folk som håller igång långt in på natten. Jag är en av dom, jag måste ju leva efter mitt motto "ska man göra någonting, ska man göra det ordentligt".
Träffade på ett nytt ansikte där igår också, Johanna! Hon ska tävla idag, i bugg! Jag är avundsjuk, jag vill också dansa bugg. Det är ju skitkul. Jag har försökt tvinga Simon att vi ska dansa men njaa, det har inte gått så bra.

Nu ska jag fortsätta kolla på film. Dear John heter den, jag kände mig tvungen att kolla på den eftersom alla säger att den ska vara så bra. Sorglig ska den visst vara också, jag har inte kollat så lång så inga tårar har gått till spillo än iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0