Det finns bara en av mig och det är jag!

I morse när Melle väckte mig var jag dödstrött, jag ville bara lägga täcket över huvet och somna om. Men nja, det skulle ju inte vara så snällt mot varken Melle eller grannarna så det vara bara att pallra sig upp. Jag sov en stund på soffan sen när Melle skulle sova igen. Det var både skönt och behövligt, fast det är alltid lika jobbigt sen när man vaknar och är helt borta i hela skallen. Jag fattar inte varför det blir så när man sover på dagen men inte på natten, konstigt det där.

I helgen var jag och Simpan på bio, vi kollade på Iron man 2! Det var mitt filmval och den var bra, YES! Simon tycker alltid att jag väljer så dåliga filmer, haha! Men egentligen så är det han som har dålig filmsmak så det är ju inte mitt fel, haha. Efter bion mötte vi en gammal kompis ifrån Malmköping, han undrade om det var Simon som hade valt film, när vi sa nej så tyckte han att jag var en drömflickvän och frågade Simon om han kunde ta över, men Simon ville ha kvar mig så då fick det bli så, haha.

Nu ska jag gå och leka lite med Mellemusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0