Filmkärlek

Sitter och klunkar vatten och stoppar i mig majs direkt ifrån konservburken, så jäkla gott! Det har jag gjort ända sen jag var liten. Jag önskade mig majsburkar i födelsedagspresent och i julklapp i flera år, konstig unge? Jaa, kan tyckas. 

Jag anmälde precis intresse på en lägenhet! Jag börjar bli irriterad att det ska vara så jäkla svårt att få en ny lägenhet. Vi har snart stått i kö i ett år, då borde det ju liksom bli våran tur snart, eller?

Igår var jag som sagt nere på stan för att luncha lite. Tyvärr blev det ingen Elin för hon jobbade för fulla muggar. Men en Madde, en Peter och en Heimann blev det iallafall.
Sen får vi ju inte glömma grabbarna som ALLTID är där och fikar när jag är där. Det slår aldrig fel, antingen sitter dom där när jag kommer eller så kommer dom in genom dörren strax efter mig. Vi har börjat hälsa på varandra!haha! Om det hade varit på film hade vi blivit kära och levt lyckliga i alla våra dagar. Fast nu är det ju inte en film, plus att jag redan är kär och lycklig, haha!
Efter fikat blev det en promenad runt stan och sen lite häng i stattsparken innan Melle ville hem och käka lite innan det var läggdags.

Nu ska jag träna lite och sen ska jag måla naglarna i en ny färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0