Jävla fan skit tandläkare!

Åh vad det är synd om mig nu! Igår fick jag komma ner till tandläkaren för att dom skulle kolla min tand. En sekund efter att jag hade öppnat munnen sa han "du har hål där, där, där, där och där varför har du inte kommit hit tidigare" och så nöp han mig i näsan(hallå?ofta man gör det?haha mysko kille). Jag vet inte riktigt om jag ska tro på det eller inte för jag var hos min gamla tandläkare för några månader sen och då såg allt perfekt ut, plus att han inte ens tog någe kort eller peta med den där gejen som dom alltid gör. Han sa bara det genom att kolla på dom i en sekund. Dessutom så frågade han om jag hade fyllt 20 så han ville väl ha cash den jäveln.
Iallafall tanden som jag gick dit för att fixa blev fixad men det gjorde fa-aan ont. Dom "klippte" bort tandköttet runt om för dom sa att det var därför jag hade ont. Fast egentligen så klippte dom inte utan dom hade typ en liten smal maskin som snurrade tretusen varv i sekunden typ. Den maskinen råkade han också lägga på min läpp så nu har jag ett hack i läppen och det ser ut som ett munsår, skojigt! Svider som satan gör det. Efteråt skrev han ut medicin åt mig, så nu lever jag på tabletter, fast ont gör det fortfarande så lite synd om mig är det allt. Och inte nog med det, utan jag fick betala 1060 spänn för att bli av med lite tandkött, så nu är jag fattig också. Det är fortfarande inte nog med det utan jag måste komma tillbaka dit om några veckor för att kolla upp "hålen" och kommer alltså behöva betala ännu mera pengar till dom, jävla monster ställe det där. Jag vill tillbaka till min vanliga tandläkare i Malmköping, där är dom iallafall lite försiktigare och MYCKET trevligare!
Efteråt kom iallafall Mamma och Ted(brorsan) förbi och hälsade på, fast jag låg mest på soffan och var halvdöd av smärta!

Sådär! Nu har jag fått ur mig lite ilska och kan bli lite gladare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0