Vichy

Det blev en sväng på stan idag, jag köpte ingenting alls idag! Åh vad jag är duktig, sen att jag hade glömt mitt kort i Simons plånbok som han hade med sig på jobbet behöver vi inte låssas om, hehe.
Jag var där med Oliver och vi gick och pratade strunt och fikade på mitt favvo ställe som även visade sig vara Olivers favvo också.

Just nu sitter jag här och försöker andas, är täpp i näsan som en jäkla någonting. Ont i halsen har jag också, hostig är jag med.
Det är inte roligt det här, jag är fan sjuk HELA tiden. Det är inte okej! Simon tjatar att jag ska gå till farbror doktorn, mamma gör det också men nja jag gillar inte dom, doktorerna alltså. Simon och mamma gillar jag, haha!
Jag är typ törstig hela tiden, det hjälper inte att jag dricker. Jag är typ törstig samtidigt som jag fortfarande sitter och dricker. Tur att jag har vichy vatten hemma, finns inget godare än det. Det är tillochmed på glasflaska så då blir det ännu godare.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är också törstig hela tiden .. Helt sjukt :(

2010-05-19 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0