20101104

Hallå? Finns det några läsare kvar såhär efter typ en vecka utan några inlägg.

Helgen spenderade jag i Kholm med Tove och hennes vänner, riktigt roligt hade vi. Jag och Tovis blev bjudna på både de ena och det andra så det blev en ganska billig utgång. Jag betalade ungefär lika mycket som...ingenting! Hehe. När jag tog tåget hem på söndagen hamnade jag i närheten av en riktig gnällkärring som var allmänt irriterad och arg på allt och alla. Tur att jag hade musik att stoppa in i öronen så att jag slapp höra henne.

Sen dess har jag varit trött,sjuk och slö. Förutom igår när mamma kom och hälsade på och vi tog en shopping runda, då försvann trött och slöheten direkt. Tyvärr stannade snoret kvar!

Och bara för att jag har varit så dålig på att blogga nu så tänkte jag passa på att fortsätta vara lite dålig och avsluta inlägget på ett ganska hemskt sätt. Fast jag kan ju vara snäll och varna alla som blir helt förstörda av att prata om döden... ni kan sluta läsa nu! Hejdå

Ni andra!
Jag kom att tänka på härom dagen att om det nu skulle vara sant att jorden ska gå under år 2012 så har vi bara typ 750 dagar kvar att leva. Jag får typ panik när jag tänker på det! Förlåt om jag förstörde eran dag nu!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0