5,5

Tjaa!

Jag är uppe på övertid idag. Fast egentligen så är det ju inte så sent men jag brukar gå och lägga mig ganska tidigt eftersom att jag behöver sova typ miiinst 10 timmar för att ens veta vad jag heter när jag vaknar.
Kvällen har spenderats mestadels i ishallen. Linden vann EJ..jävla losers! Funderat på att komma dit i olika utstyrslar varje match och låsas att jag tillhör bortalaget i fortsättningen, he..

Simpan är ute med våra friends just nu, jag önskar att jag var där..not! Det regnar ju ute! Vem vill gå ut då? Skönare att sitta i soffan och äta godis, namnam. Fast det är ju inte så socialt förstås..men det tar jag igen i morgon när jag ska träffa släkten. Vi tar tåget till Flen flen solsken i morgon för att hälsa på mormor och morfar och efter det far vi vidare till Malmköping och till farmor där vi tänkte sova över tills söndagen då vi tar bussen hem till stan igen. Låter som en trevlig helg!

Jag börjar bli trött nu..fast inte riktigt så att jag kan somna än. Har alltid svårt att somna när Simon inte är hemma. Det är därför jag sitter här och försöker bli så pass trött att jag däckar direkt när jag lägger huvet på kudden, det brukar funka ganska bra.

Just precis här sitter jag nu! Dock är bilden inte tagen nu. Jag ser mer ut som en uteliggare i skrivande stund, med trasligt hår och en stickad mössa på det. Dessutom är jag svart i halva ansiktet från sminket för jag fick en svidattack i ögonen nyss, inte skönt alls faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0