Do this do that

Jag har nu förflyttat mig ifrån sängen till soffan och ligger och tittar på när Simon och hans föräldrar städar och plockar i lägenheten. Känner mig sådär lagom slö som bara pekar och säger vad som ska göras utan att hjälpa till själv, haha.

Jag börjar bli riktigt hungrig nu men jag vågar inte äta ifall jag blir tvungen att spy upp det igen. Jag har iallafall fått i mig några klunkar nyponsoppa, yey! Jag bara mååste må bra i morgon, jag måste!
Tänk om jag kommer smitta alla som ska komma och hjälpa till, då kommer hela släkten ligga och spy om några dagar, hehe. Fast den värsta smittan brukar väl vara precis innan man blir sjuk har jag för mig.

Ska kolla om det finns något bra på tvn nu och fortsätta vila vila vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0