Lame

Har nyss kommit hem ifrån tandis! Jag är typ förlamad i halva fejjan. Han fick spruta in MASSA bedövning för att det gjorde så ont, jag brukar inte vara så känslig för smärta annars men idag var något helt otroligt vad det gjorde ont. Han sa att han aldrig hade gett någon så mycket bedövning förut, haha! Tänderna är iallafall tipptopp nu, synd bara att jag kommer hinna dö av svält innan jag kan njuta av det. Jag kan ju liksom inte äta eftersom att jag inte känner något då skulle jag kanske råka tugga upp halva tungan och bita hål i kinden och det skulle ju inte vara så kul.

Jag är jäääätte träningssugen nu men jag hinner inte innan jag ska hämta Melle på förskolan, buhu! Får träna i morgon istället då har jag inga planer, tror jag iallafall.
Nu måste jag skriva matlista så jag vet vad vi ska handla sen när Simon kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0