Steve Talley

Tjaa!

Fyfan! Dom senaste dagarna har inte varit roliga..eller iallafall inte igår och halva dagen idag! Massa ointressant lägenhetsstrulskit. Men nu är det löst och fixat så nu är allt bra igen. Vi flyttar om en och en halv vecka, läängtar!
Vill bara härifrån nu och ALDRIG mer hyra en lägenhet av hsb.

Idag har jag varit hos tandis och lagat ett hål, fast det kändes mest som om han gjorde ett hål. Usch fy det var inte kul, gjorde riktigt ont. Det roliga är ju att jag ska tillbaka dit i morgon, he...he..he!

Efter det gick jag och sökte jobb så nu får vi se om det blir någonting(hoppas hoppas hoppas!).
När det var avklarat så var det dags för oss att gå på utvecklingssamtal på förskolan. Det gick kanon och alla tycker att Melle är charmig och glad mest hela tiden, skönt det!

Nu ska jag slänga bort datorn och sätta på tvn och kolla på American pie the wedding, finns inga bättre filmer än dom! Fast beta house är nog den bästa faktiskt, det är bara för att Dwight stifler(Steve Talley) är världens hetaste. Synd att han är gift med en osnygg brud i verkligheten, det förstör min bild av honom en aning.
Jaja strunt samma, nu börjar filmen!

HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0