Helgens gång

Jahaja nu har vi kommit in på den sista veckan vi kommer att bo i den här lägenheten. Jag packade min första kartong igår. Känns som att jag borde ha börjat tidigare! Det tog sin lilla tid och ändå har jag bara fått ut EN garderobsdörr(alltså grejerna i den inte själva dörren) och skor/jackor från hallen. Det blev iallafall fyra kartonger, två med skor och två med jackor. Jag tror egentligen att vi skulle kunna slänga hälften men jag klarar inte av det, speciellt inte att slänga mina skor<3 Jag tänkter att "dom här kan jag ju faktiskt slänga" men när jag precis är påväg att släppa ner skon i kastapåsen hugger det till i hjärtat och så kommer tanken om att jag kan ju behöva ha dom någongång så lägger jag dom i sparahögen istället, larvigt jag vet men sån är jag!

Nog om det nu och mer om helgen!
Fredagen spenderades hemma med Melle. Simon var på hockey så vi hade Melle-mamma-mys bara han och jag. Sen på lördagen så for vi till Västerås för att bli modeller(hehe). Vi blev sminkade och fixade och plåtade och det var riktigt roligt. Jag lämnde kvar lite nummer till några av mina nära och kära som kommer bli förfrågade om dom vill komma dit och bli plåtade. Sen åkte vi tillbaka till stan och köpte flyttkartonger och så ut till Kjula för att lämna av Melle. Tillbaka in till stan igen och hem till Heimann där alla grabbarna var, lika kul som vanligt!
Sen ner på stan för att bowla. Det var jag, Camilla och nio killar. Jag kom tvåa av allihop. Min första tanke var IN YOUR FACE!! när jag insåg hur bra jag hade placerat mig för innan vi började satt alla och trodde sig veta att jag skulle komma sist för att jag var så dålig på bowling, men icke! Det var bara den där jäkla Andersen som knep förstaplatsen!
Sen var det söndagen då och det var alltså då packningen tog sin början.

Och nu idag är det måndag och jag segis för Melle vaknade onödigt tidigt i morse så hela min dag blev förstörd, haha!


En av bilderna!


Kommentarer
Postat av: J.Axner

Lägg upp fler bilder därifrån :) Fin!

2010-11-22 @ 20:39:27
URL: http://jenniferaxner.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vart det någon bild du ser glad ut på?

2010-11-22 @ 20:54:00
Postat av: Sandra

Haha, jaa pappa det blev det;)

2010-11-23 @ 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0