Hallu friends!!....

Hallu friends!!

Ligger på soffan och väntar på att bli sådär förskräckligt trött så att jag somnar på en sekund när jag lägger mig i sängen. Med andra ord så är Simpan inte hemma! Han är i Sälen och jobbar, skojskoj! Kvällen innan han åkte så tokspydde han och hade feber. Men till jobbet skulle han minsann iallafall. Karlar är bra konstiga dom!
Pratade med han nyss och nu mår han bra igen. Roligt att han är sjuk i EN dag medans jag är sjuk i ett halvår. Fast just nu är jag faktiskt frisk(pepparpeppar), har mått ovanligt bra senaste veckorna. Det kanske är för att jag har börjat äta gröt till frukost varje dag, det talas ju om att det ska vara bra.

Nu är det bara tre dagar kvar tills flytten, längtar ihjäl mig!
Dessutom är det en ny design på gång, känns bra! Har tröttnat så fruktansvärt på den jag har nu, blir ju alltid roligare att blogga om man har en snygg blogg. Kanske därför uppdateringen har varit ruskigt låg nu ett tag.

Såg trailern för årets julkalender nu ikväll, verkar hur rolig som helst. Sådär riktigt dålig humor.
Den skulle handla om typ ett hotell tror jag att det var eller om det var slott? jaja..Iallafall så på trailern så sa pappan i familjen att han skulle aldrig hyra ut ett rum åt ett spöke för då skulle det ju sno alla lakarn direkt, hehe! Om det kommer innehålla sådär dåliga skämt kommer jag absolut kolla och skratta till jag svimmar. Pappa brukar säga att jag har snubbelhumor, fast jag förstår inte riktigt vad som menas med det men jag vet att han tycker att jag har dålig humor så det måste betyda någonting larvig iallafall.

Ska nog försöka sova snart så jag orkar springa efter Melle hela dagen i morgon för då är det fredag och ingen förskola!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tessa

designen är på g, det tar tiiid haha!

2010-11-26 @ 19:35:58
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0