Dagen D

Godmorgon godmorgon! Idag mår jag mycket bättre, nästan helt bra! Det gjorde nog susen med lite vila. Nu är det bara att hoppas att inte Melle blir sjuk också.
Inatt har jag knappt sovit någonting alls, först hade jag jättesvårt att somna och sen klockan sex i morse så slog  Simon till mig i magen(inte med flit såklart) så att jag vaknade och så kunde jag inte somna om igen. Jag lär ju vara lagom trött ikväll.

Just nu sitter Melle brevid mig och dricker nyponsoppa, han har hällt i sig nästan en liter på ett dygn, haha lillen!

Neehe om jag skulle ta på mig lite kläder och göra mig anständig nog att gå ut genom dörren nu. Om precis en timme så ska vi på besiktningen av lägenheten och sen drar flytten igång, äntligen som jag har längtat efter den här dagen!

Det blir nog lite ont om uppdatering ett par dagar nu kan jag tänka mig för vi har inte hunnit med att fixa internet till nya stället än och vi kommer nog ha en del att göra iallafall.

Jag bjuder på en bild som ni kan titta på sålänge;)


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Vad spännande, jag vill se bilder på lägenheten :D :D wiii!!

2010-11-29 @ 13:27:51
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: paulina

fin blogg du har, visste inte alls det där o skorna (uggsen). tack :D

2010-11-29 @ 21:45:25
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0