Soda

HalllU!

Jag ligger här på soffan under mitt sköna täcke och med datorn på magen med Petters ljuva stämma i högtalarna. Jag känner mig som 15år! Det är bara för att jag lyssnar på Petter. Jag gjorde det ofta, mycket och HÖGT när jag var yngre. Nu har jag hittat tillbaka till honom tackvare programmet "Så mycket bättre", love it!

Jag önskar att jag kunde skriva hur mycket nytta jag har gjort idag men det kan jag inte för jag har inte gjort någon nytta alls. Jag har spenderat halva dagen ute i snöstormen och resten av halvan på arbetsförmedlingen, rolig tisdag liksom. 
 
Börjar bli dags att skaffa ett jobb nu känns det som! Min brorsa fick jobb igår som snöskottare. Tur för honom att det har toksnöat hela dagen DÅ! Jag vill också jobba! Har spanat in ett ställe som jag vill ha som arbetsplats, nu måste jag bara få dom att spana in mig!

Något annat som det börjar bli dags för är att packa, vi flyttar ju om 20 dagar och jag har inte packat en enda lite pryl än. Har en känsla av att jag kommer skjuta upp packningen ett tag till, är alltid ute i sista stund.

Nu ska jag hälla i mig vatten och kolla ett avsnitt av SoA, bästa serien lätt! Tänkte försöka hålla mig vaken tills Simon kommer hem från matchen men vi får se hur det går, känner mig redan ganska trött och dom har inte ens åkt än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0