Big Red

Godmorgon fredag! Är på bra humör idag. Känns som att det var ett tag sen, har varit mycket trött, seg och sjuk på senaste tiden.
Har mycket att göra idag! Jag ska nämligen åka till Katrineholm i morgon för att äntligen hälsa på Tove och kolla in deras lägenhet. Fick ett sms igårkväll av henne att vi ska på en maskerad på kvällen så nu måste jag fixa en snygg utstyrsel att ha på mig. Det är alltså det som jag ska pyssla med idag och så ska jag betala räkningar, puttinutta med Melle och åka hem till Simons farmor och hennes boyfriend för att äta smörgåstårta.

Sen måste jag bara säga att jag hittade min favvotröja som har varit borta i ett par veckor, lycklig tjej!
Och när jag ändå håller på så kan jag likagärna säga att jag sitter och äter mjölkkola yoghurt just nu, fett gott!

Nää om man skulle ta tag i dagen nu då innan det är försent. Först betala räkningar och bli fattig och sen är det dags att öppna upp luckan till pysselskåpet och dra fram symaskinen och alla tyger och se om jag kan få ihop något att ha på mig i morgon! Önska mig lycka till, det kan jag behöva..

Haha hittade en söt blid på Melle från midsommar. Man ser hur han med hela kroppen försöker fånga upp kransen när den är påväg att ramla av huvet på han, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0