Hole in One

Tjaa!

Fan vad dålig jag är på att blogga! Helgen har gått fort, för fort!
I fredags var Elin här på besök. Våra Simpar hade match i sthlm så vi passade på att ha en tjejkväll, plus Melle då! Vi kollade idol och pratade om allt som föll oss in, hon är bra den där Elin!
Om en månad flyttar vi till nya lägenheten och ett par veckor efter det flyttar Elin och hennes Simon till en lägenhet som bara ligger någon minut ifrån, kanon.
På lördagen tog vi bussen till Malmköping för att hälsa på mapa och brorsan och jag måste bara säga att FAN va dom nya bussarna är V-Ä-R-D-E-L-Ö-S-A!! En brant jävla trapp och ingen plats för barnvagnen alls..knappt någon plats iallafall. Sen blev Melle sjuk och jag och Simon somnade i varandras famnar i soffan och var tydligen "sååå söta", hihi. Melle är fortfarande sjuk så han har sovit mellan mig och Simon i några nätter nu. Faktiskt första gången han har sovit i våran säng i hela sitt liv, ganska duktigt ändå. Att sova i sin egen säng så bra som han gör alltså.
Sen var det ju söndag och vi åkte hem till stan igen. Simon drog på träning och jag och Melle låg och sov i soffan. Han vill alltid gosa massor när han känner sig hängig så det är mysigt, fast det är ju ganska synd om honom eftersom att han är sjuk. Sen kom Simon hem och vi gjorde pizza och kollade på film, gott.
Och nu är det alltså måndag och det händer inte ett skit för Melle är ju som sagt sjuk.

Nu ska jag äta en sen frukost och ta en snabb dusch innan Melle vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0