Karlsson på taket

Tjaa!

Är fortfarande inte helt hundra än så måste sitta hemma och göra ingenting idag med, känns ganska tråkigt.
Men jag har iallafall lite "sällskap" av bröderna Heimann som jobbar uppe på taket på andra sidan gatan. När jag känner att tråkigheten börjar ta över kilar jag ut till köket och smygkollar lite genom fönstret när dom jobbar. Ganska så spännande faktiskt, ibland tappar dom balansen lite grann så att man tror att dom ska ramla ner men sen fångar dom upp den igen och blir stadiga på benen. Nu när jag själv ser vad jag skriver så låter jag som värsta stalkern, men det är jag inte..

Jag gillar inte när det bli sådär när man ska berätta saker så låter det värsta larvigt när man säger det hög fast i huvet på en själv är det inte alls larvig. Det är typ som när man ska berätta om en mardröm, då låter det alltid larvig fast det var jätteläskigt, inte ok.

Idag när jag lämnade Melle blev han suuperduper ledsen, han började tokgapa och grina massor. Passande när dom ska ta foto där idag. Då kommer han vara röd i hela ögonen och ha dregel på tröjan, som en knarkare ungefär..inte för att dom kanske brukar ha massa dregel på tröjan men det var dom röda ögonen jag syftade på.
Jaja, frulle nu! Om jag hittar något att äta, måste handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0