Loving you tonight

Tjaa! Är helt seg i huvet idag, det känns som att jag sitter och drömmer fast jag egentligen är vaken.
Det har varit en kanon helg. På fredagen var jag ju på hockey tillsammans med Elin, Heimann, Jimmy, Åteg, Peter och Andersen. Sen var min pappa och Simonarnas föräldrar där också. Sen på lördagen åkte vi hem till Daniel(Simons brorsa) och snodde lite grejer som han inte ville ha med sig nu när han flyttar. Efter det for vi vidare till Västerås hem till Tessa som fyllde 20 förra veckan. Där var det fullt hus och vi fick fika och smörgåstårta, gottigott. När det började närma sig kvällen så åkte vi hem till stan igen och Simon drog ut med vännerna och jag hade myskväll här hemma, lite sköönt! Sen igår hade vi en slappdag och lagade god mat och tog det lugnt.

Och nu ska jag passa på att ta en dusch när Melle sover och sen måste jag gå och handla lite och vinka till Heimann och Jimmy uppe på taket. Jag fick skäll i fredags för att jag inte hade vinkat till dom när jag gick förbi, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0