Loving you

AZZÅ! Varför är jag alltid sjuk för?! Simon är aldrig sjuk, högst en gång om året. Melle är nästan aldrig sjuk, typ två gånger i sitt liv har han varit det. Jag är sjuk en gång i månaden, minst.. Det är inte rättvist! Jag får liksom hela familjens sjukbasiller så att dom andra slipper.

På tal om något sjuk. Melle sover fortfarande!! Igår kväll la han sig strax innan halv åtta och han sover än och klockan är liksom halv elva, vad händer? Han måste ju ha varit vaken inatt, allt annat skulle bara vara...sjukt.
Han är inte död iallafall för jag hör att han snarkar.
Jag hade tänkt färga håret idag men nu får vi väl se hur det blir med det  för nu lär ju inte Melle vilja sova någon middag idag och färga håret när han är med känns väl sådär. Kanske skulle färga Melles hår också så man ser att han är min unge. Han är inte lik mig någonstans! Han ser ut som Simon, fast liten.

Frulle nu, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0