Pirr i magen

Asså fyy! Jag har en sånhär jättejobbigt känsla i kroppen idag. En sån känsla som gör så att det känns som att det är någonting jäkligt viktigt som man måste hinna med att göra. Den känslan skulle ju faktiskt vara helt okej om det nu var så att jag hade någonting viktigt att göra men nu är det ju så att jag har ingenting viktigt alls som behövs göras. Så den här känslan är med andra ord ganska jobbig och inte fullt så välkommen.

Melle är på förskolan idag och jag har varit nere en sväng på stan. Först träffade jag Jocke på arbetsförmedligen sen tog jag en sväng i några butiker för att kolla in lite kläder som jag ändå inte har råd att köpa. Men det blev mest prat med dom som jobbade så det var ju tur det, då behöver det inte kännas så hemskt när jag hittar något som jag bara mååste ha men inte kan köpa.

Nu ska jag käka lite wok och ta det lugnt ett tag innan jag ska gå och hämta Melle! Kan det vara det som ligger och gnager i bakhuvet på mig, att jag ska komma ihåg att hämta Melle? Vi får väl se om det går över sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0