Tjejkväll

Vad sjutton gör jag vaken nu? Klockan är snart ett och jag sitter framför datorn alldeles pigg, nästan iallafall.
Melle och Simp är inte hemma för dom är ute i Kjula hos Simons föräldrar och sover där och då kan man ju tycka att jag borde typ gå och sova och vila nu när jag kan men njaa en tom säng i ett kallt mörkt rum känns inte så lockande faktiskt.
Ikväll har Elin, Hanna, Madde, Matilda och Ewe varit här på mat och mys, gott och trevligt.
Dom åkte nyss hem till sig och lämnade mig ensam kvar, buhu.
Heimann den jäveln har ringt tusen gånger ikväll också, fullare och fullare för varje gång, haha. Han är rolig han, en av gångerna han ringde så berättade han att han hade skickat intresse på en lägenhet på andra sidan gatan och att om han fick den så skulle han skjuta luftgevär på vårat fönster varje dag och komma hit och få matlåda, schysst kille!

Om jag kanske skulle ta och gå och lägga mig nu så jag orkar upp tidigt i morgonbitti....neeee juste har ju sovmorgon, liiiite skönt! Tråkigt för Simon!

Sen ska jag drömma om Daniel, idol-Daniel alltså! Jag är kär i han!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0