Top Model

Jaha, då ska man gå och bli modell nu också! Det ringde en kille ifrån USA och sa åt mig att ta nästa plan dit för att bli modell, det känns helt okej faktiskt.
Fast egentligen så var det en kille från Sverige som undrade om jag ville åka till Västerås och "bli modell för en dag". Jag sa nej, då började han tjata på mig så att det blev jobbigt och så slutade det med att jag sa ja, haha! Jag gillar inte att göra folk ledsna och han ville ju verkligen att just JAG skulle komma för att just JAG är så snygg, hehe(som om han inte tjatar på alla han ringder till). Melle ska också följa med och bli modell och Simon också kanske.
Det var Rilleboy som hade varit där och sen lämnat mitt nummer till dom, det är ju roligt att han tycker att jag är tillräckligt söt för det, fast man behöver ju inte vara söt eftersom vem som helst kan "bli modell för en dag" men det behöver vi ju inte prata om liksom. Det låter det ju inte så värst häftigt och säga så.

Nu ska jag och min snygga fejja gå ut till köket och laga till en lasagne, gottigott. Får inte glömma att spy upp den sen bara så att jag är ruskigt smal sen när jag ska fotas, hihihihihi

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0