Bissy.blogg.se

Godmorgon!

Vet ni vad jag gjorde nyss? Grina som en barnunge, fast inte för att jag var ledsen utan för att jag var glad eller jag ÄR glad. Vet ni varför? Jo för att jag läste precis en av mina favorit bloggar som skrivs av en tjej som heter Beatrice som är 17år. Hon fick cancer tidigare i år och jag har följt hennes blogg slaviskt under hela tiden sen hon startade den och igår fick hon äntligen veta att hon blivit FRISK! Hon har alltså överlevt cancer, helt underbart! Tänk om alla kunde vara lika starka som henne. Förstå vad glad hon måste vara nu, och hennes familj måste vara överlycklig, vilken lättnad.
Nu kan hon äntligen börja leva på riktigt igen!
Jag är sååå glad för hennes skull, Grattis!<3


Kommentarer
Postat av: Beatrice

nu sitter jag här tårögd och hur glad som helst :') tack så jätte mycket! ♥ det värmer så otroligt mycket :') kan inget annat än att tacka dig, men blev väldigt glad när jag läste detta! ♥ stor kram! ♥

2010-10-17 @ 15:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0