Skit Dag

Jaha då var det fredag igen! Gillar inte fredagar längre, förut gick jag runt hela dagen med en mysig helgkänsla men nu suckar jag bara åt det. Det är Simons fel, haha. Han har match då, varje fredag hela vintern. Det betyder alltså att vi inte hinner ses på fredagar, så våra helger blir kortare än vanligt. Inte ok! Fast jag har ju Melle för mig själv hela fredagarna och det är ju inte helt fel, bara när han ska ha ny blöja eller har kladdat ner hela sig själv med mat.
Idag har dom hemmamatch så jag ska dit och kolla, Melle får stanna hemma med barnvakt. Det är inte så värst ansträngade att vara barnvakt till honom på matchdagar för han sover bara då. På tal om match måste jag ju kolla om Elin ska med.
Det är ganska så bra att man kommer på sånna saker när man skriver och sen blir det lättare att komma ihåg det också eftersom man skriver ner det. Då blir det mer verkligt eftersom man ser det med ögonen istället för att det bara är en tanke som ploppar upp i huvet och sen försvinner efter två sekunder igen så att man glömmer bort det. Jag har nog världens dåligaste minne!Typiskt guldfisk minne! Jag kan tillochmed glömma bort att ta huvudvärkstablett även fast jag har en fruktansvärd huvudvärk som påminner mig hela tiden. Simon brukar få ringa till mig från jobbet och kolla så att jag har kommit ihåg att göra det jag skulle om dagarna, haha. Nu låter det som att han bestämmer allt vad jag ska göra men jag brukar säga till honom på kvällen vad jag ska göra nästa dag så att han ska kunna påminna mig om jag glömmer bort det, haha. Usch tänk sen när jag bli gammal, jag lär ju inte ens komma ihåg vad jag heter.
Nu ska jag ta en lååång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0