Söndagsmiddag

Jahapp söndag idag då, känns ju kul! Fast så farligt är det faktiskt inte för jag ska åka ut till Kjula och bli bjuden på mat, gott. Söndagar är för jäkla tråkiga att laga mat på! Jag orkar aldrig gör det. Isåfall blir det något som går enkelt och fort, typ som att ringa pizzan mittemot.

Det gick bra att sova själv här i natt, det faktiskt skönt. Kunde ta upp hela sängen och sno Simons täcke. Det är alltid så skönt på morgonen är han går till jobbet och jag kan sticka in mitt ena ben under hans täcke och somna om. Nu kunde jag ligga så hela natten, inte helt fel!

Nu måste jag göra mig anständig nog att bli sedd av folk så jag kan åka iväg sen. Simpan kommer och hämtar mig snart.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0