smoke

Hallå i stugan!

Jag och Melle har bakat bullar hela dagen idag. Det är ju liksom kanelbullensdag så vi var ju tvungna. Jag tror Melle gillar att baka och laga mat, han satt nästintill helt stilla på en stol i två timmar när jag höll på och baka och fixa i köket. I vanliga fall så brukar han typ sitta stilla i två sekunder.
Just nu är Simon i ishallen(ovanligt) och har träning och i morgonkväll har dom första seriehemmamatchen, och nu kom jag på att jag måste messa Elin och kolla om hon ska med, kom ihåg!

Annars då? Inte mycket, har faktiskt vääääldigt tråkigt just nu! Kanske skulle ta och kolla hur det går för min lilla Sim-familj, har inte spelat på veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0