Eddie my man!

Ooofyfan har precis kommit hem efter en dag med nonstop stress, nästan iallafall.
Dagen började med sovmorgon och Melle vaknade inte förnsen klockan ringde, lite sköönt. Sen dumpade jag honom på förskolan och gick ut och tränade en och en halv timme. Sen hem och duscha och fixa lite, städa lite, käka lite. Sen tillbaka till förskolan blev ihjäl stirrad av ett par tjejer på vägen. Hem igen ge Melle käk och busa med honom. Sen PLING PLONG på dörren och så kom Tessa, Jonas och EDVIN, naaaaaw! Lilla sötnosen! Fick hålla i honom och klappa och krama och gosa, tänkte nästan gömma honom bakom soffkuddarna när dom skulle åka men bestämde mig för att låta dom ta med honom hem igen. Tänk att Melle har varit så liten:O
Sen när dom hade åkt så plinga det på dörren igen då var det Daniel och Simons pappa som kom med våran nya säng och när det var färdig fixat så åkte vi iväg och handlade maaassor med mat och sånt sen kom vi hem typ vid åtta och packa upp allt sen plinga det på dörren igen då var det min brorsa och pappa som skulle hämta våran gamla säng och så ville dom bli bjudna på kaffe och aa nu sitter jag här. Sen så ska vi inte glömma bort att under hela den här tiden har jag sprungit upp och ner till tvättstugan tusen gånger också, åååh vad jag är duktig. Klappa händerna nu.

I morgon har jag knappt några planer alls, min brorsa ska komma hit och vi ska gå på den där jäkla arbetslösmässan som är, spännande..not! Jag hoppas mest på att någon ska komma fram och be på sina bara knän att jag ska komma och jobba hos dom..för det lär ju hända.


Nya lilla familjen!



Jag, lillkillen och MammaTessa!<3


Det här är min nya favvobild, så jäkla söt!Haha ser helt arg ut!:D



Nu ska jag gör mig klar för natten och gå och lägga mig i våran nya säng, hoppas den inte är oskön!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

HAHAHA han ser ju förbannad ut xD

2010-10-07 @ 08:34:53
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0